Win een Toyota bij een hole-in-one

Golfclub Emmeloord organiseert donderdag 7 september weer de jaarlijkse sponsordag. Onze sponsoren kunnen dan hun klanten meenemen om kennis te laten maken met golf. Voor deze mensen organiseren we een speciale clinic door onze golfpro en daarna kunnen ze een spelletje spelen op onze PAR-3 baan.

Sponsors en businessclubleden op de grote baan kunnen ook deze editie weer een Toyota Aygo winnen als ze erin slagen om een hole-in-one te slaan op hole 13! Naast golfen is er natuurlijk tijd voor een hapje, een drankje en veel gezelligheid.Gaat de Toyota Aygo, beschikbaar gesteld door Toyota-dealer Toyota van der Linde Emmeloord, eruit? Het is altijd weer spannend.

Naast de Aygo zijn veel andere, kleine prijzen te winnen voor deelnemers aan de sponsordag. Vanaf twee uur gaat het sportieve gedeelte van de sponsordag van start.

Behalve voor golfen is er ook voldoende tijd ingeruimd voor een hapje, een drankje en netwerken. Aan het eind van de middag staat een barbecue, verzorgd en aangeboden door Slump Party Service, op het programma. Als het weer een beetje meewerkt, staat niets een prachtig golfevent in de weg.

Ben jij al enthousiast en wil je aansluiten bij onze mooie lijst sponsoren? Neem dan contact op met Jacqueline Tuinenga of Herma Weckesser en informeer naar de vele mogelijkheden om sponsor te worden!

#sponsoren #golf #BusinessGolf #zondersponsorengeengolf #win #hole-in-one #holeinone #wineenauto #gemaaktindenoordoostpolder #vanderlindetoyota #Slumpcateringenevents