Zaken doen met Business Club

Doet u al zaken met de Businessclub van Golfclub Emmeloord?

Als ondernemer worden we bedolven onder tips over crossmediale verkoop, sociale media, internet marketing enzovoort.
Maar collega, uit onderzoek is gelukkig ook gebleken dat bij het zakendoen persoonlijk contact steeds belangrijker wordt. Laat dat nou net iets zijn waar de Businessclub van Golfclub Emmeloord een passende rol voor uw bedrijf kan spelen.

Wat doet de Sponsor en Businessclub voor u?
De Businessclub is opgezet door Golfclub Emmeloord voor haar sponsoren en bedrijfsleden. Het doel is om de leden in een sportieve omgeving relaties op te laten bouwen en te verdiepen. Inmiddels zijn al meer dan 50 bedrijven sponsor of bedrijfslid. Bovendien kan een ondernemer op de golfbaan z’n hoofd op een gezonde manier helemaal leeg maken. Daardoor komt er meer ruimte voor nieuwe en frisse ideeën. Zo spelend met de elementen worden zakelijke bedreigingen omgezet in ondernemersuitdagingen.

De Businessclub organiseert ook thema-avonden voor haar sponsoren en bedrijfsleden, waarop steeds een verbinding wordt gezocht tussen de ondernemer en golf. Ook worden er ieder jaar Businessclubwedstrijden en een sponsor- en bedrijvendag georganiseerd. Op deze dag mogen de sponsoren en bedrijfsleden hun relaties uitnodigen.
Voor de kosten hoeft u het niet te laten. Voor een gering bedrag wordt u al sponsor of bedrijfslid. Er is voor ieder bedrijf een passende vorm te vinden.

Onze bedrijfscontactpersonen Jacqueline Tuinenga en Tijs Weggen vertellen u graag over de mogelijkheden en de tegenprestaties van Golfclub Emmeloord.

U kunt ze bellen of mailen:

Jacqueline : 06-29066009                       Mail : jtuinenga@cumela.nl
Tijs              : 06-54771004                       Mail:    weggen@hetnet.nl