Help en FAQ

Soms wordt een pagina incorrect weergegeven. Dit kan komen omdat uw browser (het programma dat er voor zorgt dat u iets te zien krijgt op uw computerscherm) de inhoud van die pagina onthoudt om weer snel vertoond te kunnen worden op uw scherm. Dit terwijl de pagina inmiddels is aangepast door de beheerder, of iemand anders die daartoe gerechtigd is.
Indien u weet of vermoedt dat er een fout op de pagina staat:
voor een desktop PC met windows: klik even, tegelijk, op de Ctrl + F5 toetsen. De cache van de pagina wordt dan verwijderd en u ziet de nieuwe pagina.
Voor smartphones: maak even de cache leeg. Bijvoorbeeld voor de S9 van Samsung: ga naar instellingen – apparaatonderhoud – opslag –  opschonen.

Welke browser kan je het beste gebruiken voor de website van de golfclub? Voor de website zelf maakt het niet uit welke browser je gebruikt, maar omdat er soms klachten binnenkomen over de werking van het ledenportaal (Mijn GCE) vind je hieronder een paar tips.
IE (Internet Explorer) (Windows XP, 7 en 8), Edge (Windows 10) en Safari (Iphone, Ipad, Mcbook) zijn op zich prima browsers (programma’s om naar internet te gaan), maar hebben voor programmeurs het probleem dat ze niet “open source” zijn en dat daarom niet alle ins en outs ervan bekend zijn. Dat probleem is er niet met de browsers van Chrome en Mozilla/Firefox. De goede werking van Mijn GCE kan daarom door onze leverancier alleen worden gegarandeerd bij gebruik van Chrome of Mozilla. Wij raden u daarom aan de browser Chrome (is van Google) of Firefox (van Mozilla) te gebruiken voor de toegang op internet. Chrome is eenvoudig te downloaden door naar https://www.chrome.com te gaan. Je kunt deze browser instellen als je standaard browser, maar hij kan ook gebruikt worden naast IE, Edge of Safari. Je hoeft die browsers dus niet te verwijderen.

Om toegang te krijgen tot het beveiligde deel van de website ( MijnGCE ) moet u inloggen. Voor het inloggen maakt u gebruik van uw e-mailadres en een wachtwoord. Beschikt u nog niet over een wachtwoord of bent u uw wachtwoord vergeten, klik dan op “wachtwoord vergeten”.

Let op!  Omdat het programma  uw emailadres als gebruikersnaam gebruikt, moet iedereen een eigen emailadres hebben. U kunt niet met twee of meer gezinsleden van hetzelfde adres gebruik maken. De programmatuur weet hier geen raad mee.

Om in te loggen op MijnGCE voert u de volgende stappen uit:
• Klik op MijnGCE op de website en klik op het menu login.
• Klik met de muis in het veld “gebruikersnaam” en typ daar vervolgens uw e-mailadres in.
• Klik met de muis in het veld “wachtwoord” en typ vervolgens uw wachtwoord in.
• Klik op de knop “Inloggen”. Wanneer het e-mailadres en/of wachtwoord niet klopt krijgt u de volgende melding: Corrigeer het e-mailadres en/of het wachtwoord en probeert u het nogmaals.

Mocht uw e-mailadres wijzigen dan kunt u dit zelf aanpassen wanneer u bent ingelogd op het ledenportaal. Weet u niet meer met welk e-mailadres u zich geregistreerd heeft, dan kunt u het opvragen bij het secretariaat of door het secretariaat laten wijzigen.
Blijft u problemen houden met inloggen, neem dan contact op met de webmaster.

Inloggen voor beheerstaken van deze website is alleen toegestaan voor beheerders en aangewezen redacteurs. Leden zijn standaard niet bevoegd hier in te loggen.

Indien je hiervoor gemachtigd bent: dashboard-WP.

Vergeet na gebruik niet uit te loggen: klik in het dashboard rechtsboven op “Hallo je naam” en Uitloggen.

Adres:  Golfclub Emmeloord / Casteleynsweg 6 / 8305 AN Emmeloord

Voorzitter: voorzitter@golfclub-emmeloord.nl