Clinics – kennismaken met golf

Kennismaken met Golf?

Een keer kennismaken met golf? Kies dan voor een golfclinic bij Golfclub Emmeloord.

Dit  is extra bijzonder, omdat u wordt ontvangen door een vereniging met zeer betrokken leden. Zij beschikt over een bijzondere grote golfbaan (PAR-72), een kortere PAR-3 baan, uitgebreide oefenfaciliteiten en een gemoedelijk clubhuis.

In een golfclinic (duur ca. 2 uur) wordt op een professionele en ontspannen wijze de golfsport  onder de aandacht gebracht. Bij de clinic (altijd onder begeleiding van onze PGA erkende Golfpro) worden de grondbeginselen van golf in een aantal sessies uitgelegd en geoefend. Het afslaan op de driving-range, het putten, het chippen en een paar holes lopen op de PAR-3 baan komen allemaal aan bod in een golfclinic.

Na een clinic kan op het terras en bij minder weer in het clubhuis onder het genot van een hapje en een drankje worden nagepraat. Daarnaast kan bijvoorbeeld ook aandacht worden besteed aan zakelijke relaties die zijn uitgenodigd. De mogelijkheid bestaat om een clinic te combineren met een lunch en/of  een (chinees)buffet / bbq. Uiteraard zijn er legio mogelijkheden om de clinic aan te passen aan uw wensen. De aanvangstijd van een clinic wordt in overleg met u vastgesteld.

Enkele mogelijkheden:

Golfclinic – Par

Dit is alleen een golfclinic, ’s ochtends of ’s middags. Hapje en drankje worden apart afgerekend.

Golfclinic – Birdie

Deze clinic begint ’s ochtends met aansluitend een lunch of  ’s middags eindigend met een buffet of een bbq. Voor of na de clinic is er tijd voor een hapje en een drankje. Prijzen worden vooraf in overleg bepaald en zijn afhankelijk van uw wensen.

Golfclinic – Eagle

Begonnen wordt met koffie/thee. Ondertussen houdt de pro een inleidend praatje, waarna de clinic van start gaat. Aansluitend een lunch, een wedstrijd op de PAR-72 baan (alleen met GVB) of op de PAR-3 baan en met diverse consumpties wordt dit een onvergetelijke dag. Het geheel afsluiten met een buffet of bbq maakt de dag helemaal compleet.

Als extra service is het mogelijk dat tijdens de wedstrijd de deelnemers in de baan voorzien worden van een hapje en een drankje.

Afhankelijk van de wensen en het aantal personen kan hiervoor een offerte worden gemaakt.

Algemeen

Een clinic kost  €25,00 per persoon bij een minimum aantal van 12 deelnemers. Vooraf is af te spreken: Voor een lunch, buffet of een bbq wordt uitgegaan van minimaal 15 personen. Prijsindicatie per persoon lunch vanaf € 7,-   buffet en BBQ respectievelijk vanaf € 20,00 en € 25,00. Het aanvangstijdstip wordt in overleg met u bepaald.

Arrangement

Dit is geen clinic maar een arrangement voor groepen die op de PAR-72 baan (GVB vereist) of PAR-3 baan willen spelen. De groep moet uit minimaal 20 personen bestaan en wordt ontvangen met koffie of thee. De Greenfee voor de grote Par 72 baan op werkdagen € 30,= (9 holes) en € 40= (18 holes)  Greenfee kleine PAR-3 baan € 20,- voor een dagkaart. Prijsafspraken kunnen gemaakt worden voor aansluitend een hapje en/of drankje, maar ook voor een lunch, buffet of BBQ.

Meer weten? Bel 0527-621477 of stuur een mail naar: clinic@golfclub-emmeloord.nl of  neem contact op met Piet van der Avoird 06-51239661.