Jippie!!!! De snuffellessen zijn weer gepland. Vijf zondagen feest.

Op zondag 12 mei 2019 zal om 17.00 uur de eerste snuffelles weer starten. Net als alle voorgaande keren zijn er vijf lessen, waarvan de laatste afgesloten wordt met een wedstrijd op de Par 3 baan (kleine baan). De data voor de daarop volgende snuffellessen in die reeks zijn op 19 mei, 2 juni en 9 juni. De afsluitende wedstrijd vindt plaats op 16 juni. De lessen worden allen op zondag gegeven van 17.00 uur tot 17.50 uur. De wedstrijd start eerder, namelijk om 15.00 uur. Naar verwachting zijn we dan om uiterlijk 17.00 uur klaar.

De kosten bedragen € 25,- voor vijf lessen (inclusief gebruik van materialen).

Dus ben jij tussen de 6 en 18 jaar, geef je dan nu op!

De eerste aanmeldingen zijn al binnen, maar er is nog voldoende ruimte voor meer kinderen. Dus daarom net als alle andere keren een (kleine) oproep: heeft u (klein)kinderen, (neefjes of) nichtjes of heeft u vrienden met (klein)kinderen, (neefjes of) nichtjes. En denkt u dat het hen (samen met hun (vriendjes en/ of) vriendinnetjes) leuk lijkt om een keer golfles te krijgen, stuur dan een mail naar jeugdcie@golfclub-emmeloord.nl of geef het aan bij de Pro, Michael Meerman (pro@golfclub-emmeloord.nl).

De eerste snuffelles start op zondag 12 mei van 17.00 uur tot 17.50 uur.

Wij kijken uit naar wederom een overweldigende belangstelling!

De jeugdcommissie heeft voor de jeugd een eigen Facebookpagina, genaamd: Golfclub Emmeloord Jeugd. Deze willen wij weer actiever gaan gebruiken, door bijvoorbeeld korte verslagen van de training of les hier op te plaatsen.

Like ons daarom op Facebook, zodat je op de hoogte blijft van het nieuws.

Groeten,

De jeugdcommissie