Lessen en training

Lesindeling vanaf 4 april

Groep 9.00 uur tot 9.50 uur    : Robin, Sven, Jan Rein, Finn en Dim

Groep 10.00 uur tot 10.50 uur: Bruce, Timo, Mees, Rens en Levi

Groep 11.00 uur tot 11.50 uur : Jurre, Dyon, Mart, Tom, Rosanne, Kim, Noa en Hessel

Groep 12.00 uur tot 12.50 uur: Jan, Sander, Corné, Robert, Sweder en Wout

​Trainingen (en wedstrijden) starten om 10.00 uur.

​De lesvolgorde kan, i.v.m. (terrein- en weers-)omstandigheden, in overleg anders worden ingevuld.

​Mocht je afwezig zijn laat dit dan tijdig weten via: pro@golfclub-emmeloord.nl en/of jeugdcie@golfclub-emmeloord.nl of stuur een bericht naar de groepsapp.

Snuffellessen

Ook voor 2021 staan er snuffellessen gepland. De data zijn ook bekend (en de kosten zijn nog steeds € 25,- in totaal). De eerste is op zaterdag 15 mei om 17.00 uur. Er staan net als alle andere keren vier lessen en een afsluitende wedstrijd gepland. De lessen zijn opeenvolgend vier zaterdagen achter elkaar (15, 22 en 29 mei en 5 juni), de afsluitende wedstrijd is om technische redenen op zondag 13 juni. Het tijdstip is vermoedelijk 10.00 uur, maar die staat nog niet 100% vast. Deze laat ik definitief weten nadat wij de aanmeldingen hebben ontvangen.

Mocht je je willen aanmelden, stuur dan een mailtje naar jeugdcie@golfclub-emmeloord.nl.

Wat zijn snuffellessen?

Door de snuffellessen kun je op een laagdrempelige manier kennis maken met golf. Er vijf lessen, waarvan de laatste afgesloten wordt met een wedstrijd op de Par 3 baan (kleine baan).

De kosten bedragen € 25,- voor vijf lessen (inclusief gebruik van materialen).

De snuffellessen zijn voor iedereen tussen de 6 en 18 jaar.

Hoe meer aanmeldingen hoe leuker. Inmiddels zijn er al 29 spelende jeugdleden en er is nog ruimte voor meer spelers.

Dus daarom net als alle andere keren een (kleine) oproep: ben je of ken je iemand die het (samen met vriendjes en/ of vriendinnetjes) leuk lijkt om een keer golfles te krijgen, stuur dan een mail naar jeugdcie@golfclub-emmeloord.nl of geef het aan bij de Pro, Michael Meerman (pro@golfclub-emmeloord.nl).

Privélessen

Er kunnen natuurlijk ook afspraken gemaakt worden voor privélessen. Voor jeugd geldt een speciaal tarief van 10 lessen van 25 minuten voor € 150,- p.p. of 5 lessen van 25 minuten voor € 75,-. Wil je hier meer informatie over, neem dan contact op met Michael Meerman via pro@golfclub-emmeloord.nl.

Wij kijken uit naar jullie komst en gaan weer een mooi golfseizoen tegemoet.