Homecourse elders

Wanneer u uw handicap bij een andere club dan GC Emmeloord laat registreren (bijvoorbeeld op Havelte, St. Nyk of bij een club als de Loyalty club), bent u verplicht, telkens als uw handicap verandert, dat door te geven aan de hcp-administratie van GC Emmeloord. (Klik op hetvolgende emailadres: hcpcie@golfclub-emmeloord.nl).

U moet dit doen omdat u anders op onze club met een verkeerde handicap speelt, wat incorrect en onsportief is.

Uw handicap wordt niet automatisch aan ons doorgegeven door uw homecourse of door de NGF!

Indien u dit niet doet, en dus aan wedstrijden deelneemt op GCE met een verkeerde handicap, zal de commissie, indien ze daar kennis over krijgt, u disqualificeren en uitsluiten van verdere wedstrijddeelname.