Historische “Hole in One”

Tijdens de Winter Weekend Competitie op zaterdag 21 November 2020 gebeurde er iets bijzonders. Het was Jan van Dorsser die op deze dag een prachtige “Hole in One” sloeg op hole 13. Jan wist onder lastige weersomstandigheden, met een juiste stok keuze en een prachtige swing de bal op de green te laten belanden. Samen met z’n flight genoten zagen zij de bal tegen de vlaggenstok stoten, maar het was door het overtollige zand op de green nog niet duidelijk waar zijn bal was geëindigd. Vol spanning werd de weg naar de green vervolgd. Steeds dichter bij de green komend werd het duidelijk de bal ligt in de hole, of hij is doorgerold. Enigszins gespannen liep Jan naar de hole om uiteindelijk met een vreugdekreet de “Hole in One” te vieren. Voor Jan een ultieme ervaring, maar ook zijn medespelers genoten van dit bijzondere moment.

Met maar liefst 5 Stableford punten voor deze “Hole in One” werd de wedstrijd voorgezet. De “Hole in One” gaf hem veel vertrouwen. Jan speelde als een echte professional en eindigde samen met Koos Obema als dag winnaar van de tiende speeldag van de WWC.

Jan van harte gefeliciteerd met deze prachtige “Hole in One”. Deze historische prestatie zal uiteraard op het “Hole in One” bord in ons clubhuis worden vastgelegd.

Jan van Dorsser “Hole in One” op hole 13!

Jan van Dorsser na zijn “Hole in One” op Hole 13!