Handicart Troffee 2022 groot succes

Gister 30 juli speelden we de jaarlijkse Handicart Troffee. Wat een succes! Maar liefst 28 teams van twee golfers deden mee. De wedstrijd is speciaal voor het in stand houden van onze Handicartbuggy’s (niet allemaal op de foto).

Vanaf 13.30u streden de teams om de eer én om het velbegeerde plekje tijdens de regiowedstrijd in Havelte. Met een stralende zon en enthousiaste mensen bleek het een enorm geslaagde middag. Winst voor familie Last 🥇 een prachtige tweede plek voor de familie Van der Avoird 🥈 en Familie Schutte ging er met de 🥉 derde prijs vandoor. Daarnaast vele prijzen voor de leary, neary etc etc etc.

#golf #GCE #enthousiast #gefeliciteerd #buggies #handicarttroffee #2022 #gemaaktindenoordoostpolder #alleenmaarwinnaars #duogolf #golfkarren #mddrone.agri