Fréderique Evers weer genomineerd voor gemeentelijke sporttitel

Net als vorig jaar is Fréderique Evers (14) genomineerd voor de titel ‘Sporttalent van het Jaar’ van gemeente Noordoostpolder. Toen won ze de titel. De prijzen voor de sportman, sportvrouw, sportploeg en sporttalent van het jaar worden uitgereikt tijdens de Avond van de Sport in theater ‘t Voorhuys op woensdag 20 september.

Fréderique ontwikkelde zich prima het afgelopen jaar. Haar korte spel is sterk verbeterd en ze kan meerdere dagen achter elkaar stabiel spelen. De jonge golfster uit Rutten krijgt steeds meer ervaring en wordt steeds een stukje professioneler. Door haar mooie resultaten is ze op de Europese ranglijst gestegen. Op het NK matchplay Onder 22 in Weert werd Fréderique Evers vijfde, ze won met een persoonlijke record de maandbeker in Havelte en werd eerste in haar leeftijdsklasse op een internationale wedstrijd in Limburg.