• Dit evenement is voorbij.

Open golfdag

20 april 2019 @ 10:00 - 16:00

PERSBERICHT Golfclub Emmeloord

GRATIS LEKKERE POFFERTJES VOOR ALLE DEELNEMERS EN BEZOEKERS AAN DE OPEN GOLFDAG

Zaterdag 20 april wordt de landelijke Open Golfdag  gehouden. Golfclub Emmeloord sluit hier graag bij aan en zet de deuren van het clubhuis en de golfbaan open voor belangstellenden. Het thema dit jaar is “Ik neem je mee” en laat zien hoe mooi golf is. Voor jong en oud, golfer en niet golfer is er zaterdag   20 april van alles te beleven. Zo kan je leren putten onder leiding van de Golfpro, op de drivingrange kun je de afslag oefenen en op de kleine baan speel  je een aantal holes en ervaar je echt wat golf is. Tijdens de Open dag zijn er leuke prijzen te winnen. Dus kom naar de golfclub en neem iemand mee!

Waarom zou je gaan golfen? Golf kun je het hele jaar spelen, wij kennen geen winterstop. Bij golf ben je heerlijk buiten en in beweging. Dat kan alleen, maar ook met één of meerdere spelers samen. Golf is goed voor de sociale contacten zowel privé maar ook zakelijk. De negentiende hole vindt plaats in het gezellige clubhuis.
Golfclub Emmeloord heeft onder andere een actieve jeugdcommissie die veel organiseert voor jonge golfers. Veel bedrijven zijn lid van de businessclub, voor deze leden organiseert de golfclub speciale wedstrijden waarbij deze leden hun zakelijke relaties kunnen uitnodigen.

Is golfen duur? Dat imago heeft golf wel maar dat valt reuze mee. Golfclub Emmeloord is een laagdrempelige club en dat betekent dat golf binnen bereik van veel mensen ligt. Een volwassene speelt  in Emmeloord voor iets meer dan 40 Euro per maand zo vaak als hij of zij wil. De jeugd betaalt zelfs veel minder. Golf is voor jong en oud het oudste lid is de 80 gepasseerd.

Of golf iets voor je is? Probeer het gewoon, maak gebruik van de Open Dag en doe mee aan de activiteiten. Het prachtige uitzicht boven op de terp (18 meter hoog!) over de polder is al de moeite waard. U bent welkom op zaterdag 20 april vanaf 10.00 uur tot 16.00 uur. Je vindt de golfbaan aan de Casteleynsweg bij Emmeloord.

Datum:
20 april 2019