« Alle Evenementen

• Dit evenement is voorbij.

Duo Fun Wedstrijd Baanlus: 1e 9 holes

25 maart 2023 @ 11:00 - 23:59

Duogolf special wedstrijd voor duo's. Opgeven per duo heeft de voorkeur. Heb je geen partner dan zoeken wij een partner voor je.
Op een hole slaan beide spelers af met hun eigen bal.
Op een par 3 wordt na de eerste slag gekozen met welke bal om beurten wordt verder gespeeld.
Op een par 4 doen beide spelers twee slagen met hun eigen bal waarna wordt gekozen met welke bal om beurten wordt verder gespeeld.
Op een par 5 doen beide spelers drie slagen met de eigen bal en kiest men daarna de favoriete bal om beurtelings mee verder te gaan.
Strafslagen hebben geen invloed op de volgorde van spelen.
Als de partners één of meer slagen doen in de verkeerde volgorde, vervallen die slag of slagen en het duo krijgt twee strafslagen. Het duo moet de fout herstellen door een bal in de juiste volgorde te spelen zo dicht mogelijk bij de plek waar voor het eerst in de verkeerde volgorde werd gespeeld. (zie 20-5 vd Golfregels)
Als het duo een slag doet van de volgende afslagplaats zonder eerst de fout te herstellen of, in geval van de laatste hole van de ronde, de green verlaat zonder te kennen te geven de fout te willen herstellen, wordt het duo gediskwalificeerd.
Per duo is er dus 1 score.
Het duo noteert het aantal bruto slagen per hole. De netto score van een duo ontstaat door de gezamenlijke 90% playing handicap van de bruto score af te trekken.
De maximale score per hole is par +4. Dus op een par 3 is dat 7, op een par 4 is dat 8 en op een par 5 noteer je maximaal 9 slagen.

Tee 1 gesloten van 10.54 - 12.36.

Datum:
25 maart 2023
Tijd:
Baanlus:
1e 9 holes

Locatie

Golfclub Emmeloord <span class="subtitle-course-name">Baanlus: 1e 9 holes</span>
Casteleynsweg 6
Emmeloord, Flevoland 8305 AN Nederland