Clubkampioenschappen Match Play 2023 Golfclub Emmeloord.

Gefeliciteerd aan alle deelnemers van de match Play kampioenschappen! Het was een geweldig toernooi met spannende wedstrijden en ideale weersomstandigheden op een uitstekende baan.

Hier zijn de resultaten van de clubkampioenschappen

Heren:

1. Marcel Westerhof
  2. Vincent Rebel
  3. Mark de Boer

Dames:

1. Alinka Spijkers
  2. Linda de Rijke
  3. Karin van Giffen

Bij de heren ging de wedstrijd t/m hole 18. Vincent liet op deze hole een 11/2 meter putt 2cm te kort. Marcel maakte zijn par putt van 50 cm en won daardoor met 1 up.

Bij de dames was er zelfs 1 play-off hole nodig. Linda ging met 1 up naar de 18 hole. Alinka wist deze hole te winnen en een play-off was het resultaat. Beide dames speelde niet hun beste hole, maar Alinka wist met een putt van 60 cm het clubkampioenschap binnen te halen.

Nogmaals, felicitaties aan alle winnaars en deelnemers voor hun inspanningen tijdens de wedstrijden. Het is goed om te zien dat de deelname aan deze wedstrijden vanuit de club steeds groter wordt.

Kampioenen Match Play 2023 Alinka en Marcel

Op zaterdag 8 juli worden de clubkampioenschappen strokeplay 50 +  gehouden. De inschrijving is inmiddels geopend.

Met vriendelijke groet,

De WeCo GCE