Clubkampioenschap Strokeplay Senioren beslist.

Vandaag, zaterdag 11 juli 2020, is de strijd om het kampioenschap strokeplay senioren gestreden. Het was een prachtige dag na een week van somber weer, iedereen had er zijn in en was op en top gemotiveerd. Met 36 deelnemers verdeeld over 10 flights ging de wedstrijd om 10 uur van start. Negen dames en 26 Heren haalden alles uit de kast om een goed resultaat te behalen. Vandaag ging het om het bruto aantal slagen, dus geen handicap verrekening en geen stableford punten. Degene met het minst aantal slagen is winnaar.

Uiterste concentratie was vereist om een constant spel van hoog niveau te behalen.  De baan lag er uitstekend bij, en het weer was uitstekend. Tijdens het spel kon men genieten van prachtige wolken tegen een strak blauwe hemel. Gaandeweg  de wedstrijd trok de wind een beetje aan, maar voor de meesten was dit geen groot probleem.

Uiteindelijk arriveerde de laatste flight om plm 15.45 uur in het clubhuis en kon de uitslag worden opgemaakt. De clubkampioenen Strokeplay Senioren 2020 zijn:

Anne-Marie Fraeijenhove en Gert de Back

Van harte gefeliciteerd!

In verband met de corona richtlijnen zal de prijsuitreiking op een nader te bepalen datum plaatsvinden. Daarvoor ontvangen alle deelnemers ter zijner tijd  een uitnodiging.

De volledige uitslag is te vinden op Mijn GCE, maar bij deze de top 3 voor de dames en de heren.

Dames:Bruto
Anne-Marie van Fraeijenhove   85 slagen
Greet Geerts95 slagen
Jeanne van der Avoird95 slagen
Heren:
Gert de Back84 slagen
Alex Fleer86 slagen
Henk van Hooff87 slagen

Winnaars gefeliciteerd met het behaalde resultaat, en alle deelnemers bedankt dat jullie er waren! Wij kijken uit naar het volgende clubkampioenschap!

De Wedstrijdcommissie.