Clubkampioenschap Strokeplay 50+ beslist.

Op een prachtige tropische dag waande de deelnemers van de Clubkampioenschap Strokeplay 50+ zich even in een zonnig vakantieland. Een uitstekende golfbaan en het mooie weer zorgden voor de ideale omstandigheden om te strijden voor de titel Clubkampioen Strokeplay 50+. Er was zelf een “Special Marshall” die de deelnemers regelmatig koud water en een heerlijk waterijsje bezorgde. Deze ondersteuning werd door de deelnemers onder deze tropische omstandigheden zeer gewaardeerd, Ronald dank voor je support!

De wedstrijd duurde langer dan verwacht. Door de warme omstandigheden moest er regelmatig gedronken worden, maar uiteindelijk na ruim 5,5 uren spelen waren de winnaars bekend. Bij de dames was het Greet Geerts die met 81 slagen de winst opeiste, bij de heren was het Theo Kroes die met 83 slagen als winnaar eindigde. Zij worden als Clubkampioen Strokeplay 50+ 2023 in de lijst van winnaars van de Golfclub Emmeloord opgenomen. Van harte gefeliciteerd.

De volledige uitslag Clubkampioenschap Strokeplay 50+ is:

Dames :

1. Greet Geerts 81 slagen
  2. Karin van Giffen-Plat 87 slagen
  3. Janneke Wijnia 91 slagen

Heren:

1. Theo Kroes 83 slagen
  2. Henk van Hooff 84 slagen
  3. Hugo Pen 85 slagen

Naaste deze prijzen werden er nog twee extra prijsjes toegekend aan de hoogste Stableford score voor de dames en heren. Bij de dames was het Greet Geerts met 45 Stableford punten, bij de heren was het Jan Felix met 40 Stableford punten.

Winnaars van harte gefeliciteerd! Het was een mooie strijd en een prachtige dag!

Prijswinnaars Clubkampioenschap Strokeplay 50+ 2023