Golflessen

Beste leden,

Langs deze weg wil ik mij graag aan u voorstellen. Mijn naam is Michael Meerman, PGA Professional.

Per 13 maart 2013 ben ik gestart op uw club.

Na het fanatiek beoefenen van verschillende sporten is het golfspel op mijn pad gekomen, welke mij meteen in zijn ban had. Mijn eerste contact met golf was op een spelcomputer waardoor ik gefascineerd raakte en vervolgens de weg naar de driving range heb gevonden. Na heel wat ronden op de korte banen in Noord-Holland, waar het toenmalige GVB niet nodig was, ben ik naar de golfleraar gestapt om de route naar het GVB in te zetten.

Na het behalen van het GVB ben ik het clubleven ingedoken bij BurgGolf Purmerend. Hier heb ik mijn handicap gehaald en met veel plezier meegedaan aan de wedstrijden van de club. Tevens heb ik met trots mogen strijden in de competitie.
Al snel wilde ik verder, heb de stoute schoenen aangetrokken en ben mij gaan kwalificeren voor de opleiding tot golfprofessional. In 2005 heb ik mijn amateur status ingeleverd. In de laatste 8 jaar ben ik als leraar actief geweest op BurgGolf st. Nicolaasga en heb ik mee gespeeld op de PGA Holland tour.
De meeste voldoening heb ik gehaald uit de successen die mijn leerlingen hebben behaald. Van het halen van het GVB, tot het winnen van clubkampioenschappen.
Graag zou ik ook u willen helpen met het ontwikkelen en verfijnen van uw spel, op welk niveau dan ook.

Ik tref u graag rond of in de baan! Mocht u mij daar niet tegen komen dan ben ik bereikbaar op 06-54276096 of mail naar pro@golfclub-emmeloord.nl

1 persoon:

1 les 45 minuten €47,50

5 lessenkaart van 45 minuten €225, –

10 lessenkaart van 45 minuten €425, –

1 les 25 minuten €26, 50

5 lessenkaart van 25 minuten €125, –

10 lessenkaart van 25 minuten €235, –

2 personen (prijs per persoon) :

1 les 45 minuten € 26, 50

5 lessenkaart van 45 minuten € 125,-

10 lessenkaart van 45 minuten € 235, –

3 personen (prijs per persoon) :

1 les 45 minuten € 19, –

5 lessenkaart van 45 minuten € 90,-

10 lessenkaart van 45 minuten €170, –

4 personen (prijs per persoon) :

1 les 45 minuten €16, –

5 lessenkaart van 45 minuten € 76,-

10 lessenkaart van 45 minuten €144, –

Alle lessen zijn inclusief materiaal en oefenballen.

Er zijn nog veel meer mogelijkheden bij golfschool Emmeloord.
Voor informatie kunt u altijd contact opnemen met PGA Professional Michael Meerman, telefonisch op 06-54276096, of mailen naar pro@golfclub-emmeloord.nl

Om u nog beter van dienst te zijn is het mogelijk om uw golflessen online te boeken. Om te zien of er plaats is, klik hier op de agenda.

U dient zich daarvoor eerst te registreren  op de speciale site van Golfschool Emmeloord.

U kunt na aanmelden een datum, tijdstip en duur kiezen en ontvangt een email ter bevestiging. En ook ik word via de mail geinformeerd.

Mocht u er niet uitkomen, mail mij dan even en dan regel ik de registratie voor u.
Verder blijft het mogelijk om telefonisch en per mail lessen bij mij te reserveren.

Online les boeken

Met vriendelijke groet,