Baanstatus

Driving range Open
Putting greens Open

Plaatsen toegestaan.

Een bal die op een kort gemaaid gedeelte door de baan ligt, mag zonder straf worden verplaatst of opgenomen en worden schoongemaakt. De speler mag een bal plaatsen binnen 15 centimeter van de plaats waar hij oorspronkelijk lag, maar niet dichter bij de hole. De speler mag de bal eenmaal verplaatsen of plaatsen en nadat de bal is verplaatst of geplaatst is hij in het spel.

‘Kort gemaaid gedeelte’ betekent elk deel van de baan, met inbegrip van paden door de rough, gemaaid op fairwayhoogte of lager.

Vergeet niet je bal te markeren voor het verplaatsen of opnemen!

Openingstijden clubhuis:

Dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag van 08.30 – 18:00 uur.

Maandag, zaterdag en zondag van 08.30 – 18:00 uur.

Bij golfclub Emmeloord hanteren we geen starttijden. Er kan gebruik gemaakt worden van de ballenspiraal bij hole 1.

Vandaag, of eerstkomend evenement, zie hieronder; let op eventueel gesloten tee-tijden:

27 april 2024 09:30

Rabbits